Kraj

Brasil dla marki Łowicz [wideo]

Marka kontynuuje kampanię pt. "Produkty Łowicz są takie, że Łooo!".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAScwTK9ONR8%22%7D
W nowej kampanii marki Łowicz głównym bohaterem jest przecier pomidorowy Łowicz. Komunikacja realizowana jest na bazie platformy komunikacyjnej „Produkty Łowicz są takie, że Łooo!”.

Reklamy będą emitowane w 95 stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN oraz wiele
kanałów tematycznych) oraz na platformach VoD
Za kreację odpowiada  agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów Mindshare.