Kraj

Nowa Skoda Octavia otrzymuje wsparcie reklamowe [wideo]

Działania będą realizowane do końca maja.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D210230051%22%7D
Wystartowała kampania nowej Skody Octavia (Volkswagen Group Polska), która przebiegać będzie pod hasłem “Nowa Skoda Octavia klasa sama w sobie”. To kolejny model przedstawiony w ramach całorocznej kampanii “Rok nowości Skody”.

Agencja Opcom przygotowała platformę komunikacji, która obejmuje landing page, działania reklamowe prowadzone są za pośrednictwem TV, radia, internetu oraz prasy. Zadbano także o promocję
outdoorową. W ramach działań przygotowany został spot do TV i internetu oraz kilka wersji billboardów sponsorskich. Kampania potrwa do końca maja br.

Media zaplanował i kupił PHD Rocket.