Kraj

Żywiec startuje z nową odsłoną kampanii "Chce się Ż"

Za projekt odpowiadają: Agencja 2012, VML i MediaVest.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6YuHwkwwUug%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rusza z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej swojej sztandarowej marki Żywiec.

– Wyzwaniem dla lidera rynku jest nieustanne zaskakiwanie odbiorców, nadawanie tonu całej branży i wyznaczanie nowych standardów. Sukcesy kampanii „Chce się Ż” zaostrzyły nasz branżowy apetyt, dlatego startujemy z jej nową odsłoną, która jeszcze bardziej wzmacnia emocjonalne zaangażowanie i aktywuje konsumentów do czerpania z życia tego co najlepsze – mówi Izabela Głodek, group brand director Żywiec and Cider w Grupie Żywiec.

W nowym spocie Żywca marka rozwija koncept kreatywny “Chce się Ż”. Parafrazując popularne powiedzenie “Ż jest za krótkie”, w charakterystyczny dla siebie, lekki i dowcipny sposób namawia do nieustannego poszukiwania wrażeń i podążania za pragnieniami. Spot telewizyjny otwiera komunikację 360 st. marki. Hasła z czerwoną literą Ż pojawią się też na nośnikach zewnętrznych oraz w bankomatach, a także w kampanii digitalowej i w social mediach.  

Kampanię dla marki Żywiec stworzyła Agencja 2012. Za działania digital odpowiada agencja VML Poland, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.