Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rusza z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej swojej sztandarowej marki Żywiec.
– Wyzwaniem dla lidera rynku jest nieustanne zaskakiwanie odbiorców, nadawanie tonu całej branży i wyznaczanie nowych standardów. Sukcesy kampanii „Chce się Ż” zaostrzyły nasz branżowy apetyt, dlatego startujemy z jej nową odsłoną, która jeszcze bardziej wzmacnia emocjonalne zaangażowanie i aktywuje konsumentów do czerpania z życia tego co najlepsze – mówi Izabela Głodek, group brand director Żywiec and Cider w Grupie Żywiec.
W nowym spocie Żywca marka rozwija koncept kreatywny “Chce się Ż”. Parafrazując popularne powiedzenie “Ż jest za krótkie”, w charakterystyczny dla siebie, lekki i dowcipny sposób namawia do nieustannego poszukiwania wrażeń i podążania za pragnieniami. Spot telewizyjny otwiera komunikację 360 st. marki. Hasła z czerwoną literą Ż pojawią się też na nośnikach zewnętrznych oraz w bankomatach, a także w kampanii digitalowej i w social mediach.
Kampanię dla marki Żywiec stworzyła Agencja 2012. Za działania digital odpowiada agencja VML Poland, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.