Kraj

Plus w walce o klientów prepaid: "Myślisz, że utknąłeś u operatora, bo zarejestrowałeś numer?"

Markę operatora reklamuje aktorka Magdalena Lamparska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUFel3qHLMBk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel (Grupa Cyfrowy Polsat), operator sieci komórkowej Plus, zatrudnił do reklamy aktorkę Magdalenę Lamparską. Nowa kampania Plusa to element walki o klientów użytkowników ofert “na kartę” (prepaid). Operator wskazuje, że zarejestrowanie swojego numeru u danego operatora (co posiadacze takich ofert musieli zrobić do lutego br.) nie oznacza, że nie mogą oni zmienić dostawcy, przenieść numeru do innej sieci. Uważnym widzom nie umkną też kolory sukienek przymierzanych przez aktorkę – symbolizujących barwy konkurencyjnych sieci komórkowych (Orange – “passé”; T-Mobile – “przereklamowana”; Play – “można nieźle utknąć…”). W doborze kreacji pomaga jej znany satyryk Szymon Majewski, który od ubiegłorocznych wakacji jest twarzą reklamową Plusa, występując w jego reklamach samodzielnie lub razem z innymi popularnymi osobami.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie oraz kinach. Jej kreację przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends, spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz, produkcją zajęło się studio TFP (producent: Ryszard Kłosowski), a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Vizeum.