Kraj

Carlsberg ruszył z nową kampanią wizerunkową

Najnowsza kampania wizerunkowa piwa Carlsberg (Carlsberg Polska), która właśnie rozpoczęła się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, nawiązuje do poprzedniej kampanii i...

Najnowsza kampania wizerunkowa piwa Carlsberg (Carlsberg Polska), która właśnie rozpoczęła się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, nawiązuje do poprzedniej kampanii i konsekwentnie komunikuje międzynarodowy charakter tej marki piwa. Spot reklamowy pt. “Knock, knock”, który w 30- i 15-sekundowych wersjach emitowany jest w TVP, TVN-ie i Polsacie, stanowi kontynuację dotychczasowych działań wizerunkowych Carlsberga – ma utwierdzać konsumentów w przekonaniu, że niezależnie od tego, kim się jest i gdzie się znajduje – “w świecie Carlsberga nikt nigdy nie będzie sam”. – “Knock, knock” to kontynuacja strategii i idei w bezpośredni sposób nawiązująca do spotu “Bell” z naszej poprzedniej kampanii. Naczelnym przekazem jest ponownie świadomość globalnego charakteru marki i swoistych więzi łączących wszystkich jej konsumentów – wyjaśnia Mikołaj Ciaś, brand manager Carlsberga. Podkładem muzycznym spotu jest przebój pt. “Celebration” w wykonaniu zespołu Cool & The Gang. Oryginalną kreację na potrzeby kampanii, która potrwa do połowy lutego, przygotowała agencja Saatchi & Saatchi UK, jej adaptację wykonała agencja Saatchi & Saatchi Poland, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. (MB)