Kraj

Maspex promuje koncentraty Krakusa w płynie

Telewizyjną kampanię przygotowały Brasil i Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI6oHxNwX7-E%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Maspex ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową swojej marki Krakus, w której promuje koncentraty bulionów w płynie jako wygodne rozwiązanie podczas gotowania m.in. zup, sosów i innych dań, np. risotto. Prezentuje równocześnie niedawno wprowadzoną nowość w portfolio – Drobiowy i Warzywny Koncentrat bulionu. Dynamiczny montaż ma zaś podkreślać, że dzięki płynnym koncentratom gotowanie staje szybkie i sprytne.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Mindshare.