Kraj

Rusza właściwa odsłona kampanii Opla z Dorocińskim

Aktor promuje model Insignia, opowiadając o stylistyce i wyposażeniu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4l9ygsiCYIg%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtrMfhU5_mGA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzFm-OA1sc5o%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
7 kwietnia w MMP24 pisaliśmy, że popularny aktor Marcin Dorociński został twarzą reklamową marki samochodów Opel (General Motors Poland), a konkretnie modelu Insignia. Właśnie rusza główna odsłona tej kampanii. Aktor w serii trzech filmów reklamowych opowiada o wybranych cechach auta: stylistyce, systemie wspomagania kierowcy Opel OnStar czy reflektorach IntelliLux LED. W ten sposób importer chce wywołać zainteresowanie potencjalnych nabywców auta, jeszcze zanim trafi ono do salonów dealerskich w kraju.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, realizacji wideo oraz strony internetowej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Przygotowaniem banerów do internetu zajmowała się agencja OS3, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Carat.

Kampania jest prowadzona w mediach elektronicznych i społecznościowych oraz w radiu.