M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowy szef marketingu "Życia Warszawy", mutacja radomska i plany zwiększenia zasięgu

Serwis Dzienny | 4 stycznia 2005, 00:00

"Życie Warszawy" ma nowego szefa marketingu - została nim Dorota Haller. Wcześniej na tym stanowisku przez kilka miesięcy był wakat,...

"Życie Warszawy" ma nowego szefa marketingu - została nim Dorota Haller. Wcześniej na tym stanowisku przez kilka miesięcy był wakat, natomiast do września funkcję tę pełniła Urszula Kupraszewicz. Bliższych informacji o Dorocie Haller nie udało nam się wczoraj uzyskać. Krzysztof Zdeb, nowy prezes Domu Prasowego, wydawcy "Życia Warszawy", poinformował, że nowa szefowa marketingu ma przedstawić do końca marca w finalnej formie założenia ewentualnej kampanii reklamowej tytułu. Dopiero jakość tych założeń zaważy na podjęciu ostatecznej decyzji. Krzysztof Zdeb powiedział, że osobiście chciałby, aby kampania reklamowa się odbyła. W tej chwili skupia swoją uwagę na pracy nad grzbietem głównym "Życia Warszawy". Planowane są zmiany m.in. w sposobie redagowania treści. Pozostanie layout, który wprowadzono niedawno, w październiku. Zawieszone zostają piątkowe reporterskie "Kulisy" oraz czwartkowy dodatek repertuarowy "Po godzinach", o czym przesądziły względy finansowe oraz słabe oddziaływanie wymienionych produktów na sprzedaż gazety. Krzysztof Zdeb podkreślił, że rozpowszechnianie płatne "Życia Warszawy" w 2004 r. było dobre. Jako jednemu z nielicznych dzienników regionalnych "Życiu Warszawy" udało się podnieść wyniki sprzedaży. - Chciałbym je jeszcze poprawić, ale zdaję sobie sprawę, że nie będzie to łatwe - powiedział Krzysztof Zdeb. Jeszcze w tym miesiącu na obszarze byłego woj. radomskiego ukaże się mutacja "Życia Warszawy" w nakładzie ok. 7 tys. egz. w tygodniu i 10 tys. egz. w piątki. Krzysztof Zdeb pytany, czy możliwe jest, aby "Życie Warszawy" stało się gazetą ogólnopolską, odpowiedział, że w tej chwili nic konkretnego nie można powiedzieć. Wydawca będzie przyglądał się pozycji tytułu na Mazowszu, nowemu przedsięwzięciu w Radomiu i w okolicach. - Perspektywa ewentualnego zwiększenia zasięgu dziennika jest kwestią miesięcy, a nie lat - dodaje Krzysztof Zdeb. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , ,