M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polskie Książki Telefoniczne rozpoczęły kampanię teaserową, wstęp do nowego pozycjonowania

Serwis Dzienny | 4 stycznia 2005, 00:00

Polskie Książki Telefoniczne rozpoczęły outdoorową kampanię teaserową flagowego produktu - regionalnej książki teleadresowej. - W połowie stycznia nastąpi rozwiązanie teasera...

Polskie Książki Telefoniczne rozpoczęły outdoorową kampanię teaserową flagowego produktu - regionalnej książki teleadresowej. - W połowie stycznia nastąpi rozwiązanie teasera i wówczas pojawi się nowe hasło, a także będzie odsłonięte nowe pozycjonowanie produktu - powiedziala Urszula Kupraszewicz, dyr. marketingu Polskich Książek Telefonicznych. Kampania prowadzona jest przede wszystkim na tablicach outdoorowych w Warszawie oraz w innych miastach Polski. Uzupełni ją kampania prasowa oraz radiowa. Całość działań kreatywnych przygotowała po raz pierwszy dla tego klienta agencja MRM Momentum wyłoniona w przetargu jesienią. Media kupił i zaplanował we własnym zakresie dział marketingu Polskich Książek Telefonicznych. Pod koniec grudnia do rąk kilku tysięcy warszawiaków trafiła nowa książka teleadresowa Polskich Książek Telefonicznych. W najbliższych tygodniach książki będą dystrybuowane także wśród mieszkańców innych regionów Polski. W tym roku Polskie Książki Telefoniczne chcą zwrócić uwagę Polaków także na inny swój produkt - książkę "W podróży". (MKS)

Czytaj więcej na temat: ,