Kraj

MEC Wavemaker promuje serial o przyjaciółkach przygotowany dla Nescafe

Agencja we współpracy z Edipresse przygotowała "Dziewczyny 3.0", serial z product placementem marki Nescafe Sensazione Créme. Wspiera go reklamą w prasie i mediach internetowych.

MEC Wavemaker promuje serial o przyjaciółkach przygotowany dla Nescafe
Na stronie https://dziewczyny30.polki.pl/ w każdy czwartek odbywa się premiera nowego odcinka serialu “Dziewczyny 3.0”. Relacja tytułowych bohaterek omawiających ważne dla siebie tematy przy filiżance kawy wspiera markę Nescafe Sensazione Créme.  

Serial przygotowało wydawnictwo Edipresse we współpracy z MEC Wavemaker. Premiery kolejnych odcinków 10-częściowej serii wspiera kampania reklamowa na stronach wydawcy, a także w mediach społecznościowych, prasie, Instagramie oraz w serwisach VoD. Za planowanie i zakup social mediów oraz wideo odpowiada MEC.