Tak jak zapowiadaliśmy, firma ubezpieczeniowa Axa rusza z działaniami wizerunkowymi. Mają one wzmocnić wizerunek i percepcję marki Axa jako dużej, pewnej, międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej.
Koncept kampanii oparty jest na prawdziwych historiach klientów i pracowników Axa z różnych krajów.
– Chcemy zaprezentować się jako uniwersalny ubezpieczyciel z pełnym spektrum ubezpieczeń, które chronią życie i majątek naszych klientów. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na to, że w naszej nowej strategii zdecydowanie większy nacisk kładziemy na sprzedaż produktów ochronnych – mówi Agnieszka Dąbrowska, członek zarządu Axa w Polsce i szefowa marketingu. – Ta kampania ma pomóc nam zwiększać rozpoznawalność Axa. Wizerunek i reputację chcemy jednak głównie budować poprzez zmianę filozofii i sposobu, w jaki komunikujemy się z naszymi klientami, oferujemy im produkty i obsługujemy ich.
Działania wizerunkowe zbiegają się w czasie z zakończeniem funkcjonowania marki Liberty Ubezpieczenia (wygaśnięcie licencji) – firmy kupionej przez Axa w 2015 r.
Obecna wizerunkowa kampania reklamowa potrwa do końca maja. To adaptacja filmów zagranicznych. Została przygotowana na potrzeby polskiego rynku przez agencję Saatchi & Saatchi IS. Obejmie m.in. dwa spoty telewizyjne w wersji 30- i 15-sekundowej oraz kampanię online.
Planowaniem i zakupem mediów zajmują się domy mediowe Arena Media i Value Media (Group One).