Kraj

Axa w nowej kampanii prezentuje się jako silna, międzynarodowa firma

Działania wizerunkowe zaplanowano do końca maja br.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FD0__5ukJBNo%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQL598d2drok%22%7D
Tak jak zapowiadaliśmy, firma ubezpieczeniowa Axa rusza z działaniami wizerunkowymi. Mają one wzmocnić wizerunek i percepcję marki Axa jako dużej, pewnej, międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej.

Koncept kampanii oparty jest na prawdziwych historiach klientów i pracowników Axa z różnych krajów.

– Chcemy zaprezentować się jako uniwersalny ubezpieczyciel z pełnym spektrum ubezpieczeń, które chronią życie i majątek naszych klientów. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na to, że w naszej nowej strategii zdecydowanie większy nacisk kładziemy na sprzedaż produktów ochronnych – mówi Agnieszka Dąbrowska, członek zarządu Axa w Polsce i szefowa marketingu. – Ta kampania ma pomóc nam zwiększać rozpoznawalność Axa. Wizerunek i reputację chcemy jednak głównie budować poprzez zmianę filozofii i sposobu, w jaki komunikujemy się z naszymi klientami, oferujemy im produkty i obsługujemy ich.

Działania wizerunkowe zbiegają się w czasie z zakończeniem funkcjonowania marki Liberty Ubezpieczenia (wygaśnięcie licencji) – firmy kupionej przez Axa w 2015 r.

Obecna wizerunkowa kampania reklamowa potrwa do końca maja. To adaptacja filmów zagranicznych. Została przygotowana na potrzeby polskiego rynku przez agencję Saatchi & Saatchi IS. Obejmie m.in. dwa spoty telewizyjne w wersji 30- i 15-sekundowej oraz kampanię online.
Planowaniem i zakupem mediów zajmują się domy mediowe Arena Media i Value Media (Group One).