M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Branża mediowa doczekała się własnego indeksu na GPW, premiera WIG-Media

Serwis Dzienny | 4 stycznia 2005, 00:00

Na warszawskiej GPW premierę miał wczoraj nowy indeks branżowy - WIG-Media. Wydzielenie specjalnego indeksu dla branży mediowej było możliwe dzięki...

Na warszawskiej GPW premierę miał wczoraj nowy indeks branżowy - WIG-Media. Wydzielenie specjalnego indeksu dla branży mediowej było możliwe dzięki licznym w 2004 r. debiutom spółek z tego sektora na warszawskim parkiecie. W skład indeksu weszły: Agora, TVN, WSiP, Grupa Onet, Broker FM i Grupa ATM. Wartość bazową nowego indeksu obliczono 31 grudnia. Wczoraj, w dniu swoich pierwszych notowań, WIG-Media zyskał 0,36 proc. Największy wpływ na wyniki WIG-Media będą miały notowania Agory. WIG-Media jest szóstym indeksem branżowym na GPW. Wcześniej własne indeksy miały już banki, budownictwo, informatyka, przemysł spożywczy i telekomunikacja. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,