Kraj

Jury i Rada Programowa konkursu Golden Arrow w komplecie

Współorganizatorzy Golden Arrow - "Media & Marketing Polska" wraz z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB - przedstawili pełny skład jury oraz Rady Programowej 12. edycji konkursu. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 maja br.

Przewodniczącym jury będzie Artur Sikora, dyrektor marketingu Banku Zachodniego WBK. Ponadto w jury 12. edycji konkursu Golden Arrow będą uczestniczyć: Bartosz Cwojdziński, marketing manager Nivea; Kinga Dobrzyń, zastępca dyrektora ds. usług komunikacji i przesyłek reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej Poczty Polskiej SA; Jacek Gliniak, general manager Nairobia; Michał Grajewski, project director Human2Human; Bartosz Grodny, marketing manager Carlsberg; Anna Gruszka, chief digital officer IPG Mediabrends; Jarosław Kozak, head of sales Google Poland; Mirosław Młynarczyk, client service director Albedo Marketing; Maciej Olszanka, account supervisor UniqueOne; Małgorzata Ołdak, country media manager Ferrero Polska Commercial; Agnieszka Ryttel-Dyduch, marketing communications director Vivus; Michał Sobolewski, B2C marketing director Play; Marek Różycki, business director Interactive Solutions; oraz Paulina Złotnicka, media & digital manager Kompania Piwowarska.

Począwszy od tegorocznej edycji, jury będzie wspomagać Rada Programowa konkursu w składzie: Jacek Barankiewicz, prezes Rady Reklamy, prezes Saski Business Consulting; Mikołaj Ciaś, dyr. marketingu Coca-Cola Poland Services; Iwona Doktorowicz, vice president marketing Kompania Piwowarska; Marcin Drzewiecki, prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, dyrektor marketingu Loyalty Partner Polska; Anna Janas, head of marketing Cisco; Paweł Kastory, prezes DDB Group; Anna Kania-Okienczyc, vice president marketing DHL Parcel Poland; oraz Piotr Płoszajski, profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.

Obrady jury konkursu odbędą się 7 czerwca w Warszawie.

Przypomnijmy, że w ubiegłorocznej 11. edycji konkursu przyznano 34 wyróżnienia i 16 statuetek.

 

 

 

 

 



























































































































































































































































































































































 

 

 

Przypomnijmy, że w poprzedniej 11. edycji konkursu Golden Arrow przyznano 34 wyróżnienia i 16 statuetek.

Konkurs organizowany jest pod egidą “Media & Marketing Polska” we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB.