M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Netia reklamuje się w 17 miastach

Maciej Burlikowski | 27 kwietnia 2017, 06:00

Lokalne kampanie promują dostępność oferty światłowodowej operatora.

Operator telekomunikacyjny Netia zaplanował lokalne kampanie reklamowe w 17 miastach, poprzez które chce poinformować konsumentów o dostępności swojej oferty szybkich łącz światłowodowych w konkretnych lokalizacjach. Akcja ruszyła w kwietniu i potrwa do końca przyszłego miesiąca. Sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media.

- Chcemy dotrzeć do potencjalnych klientów z informacją o dostępności w danej lokalizacji usług w najnowocześniejszym standardzie światłowodowym, zapewniających transfer do 900 Mb/s, dlatego w kampanii położyliśmy nacisk na outdoor i akcje promocyjne w terenie - mówi Paweł Masiukiewicz, odpowiedzialny za marketing B2C w Netii. - Średnio na każde z 17 miast objętych kampanią przypada aż 57 różnych formatów reklamowych, w tym m.in.: wielkoformatowe siatki reklamowe, billboardy, silverboardy, ekrany LED i ekrany w komunikacji miejskiej - dodaje Masiukiewicz.

W ramach akcji prowadzonych przez zespoły promocyjne na osiedlach, objętych zasięgiem zmodernizowanych sieci, pojawiło się 69 tys. kolorowych balonów na autach. Rozdanych zostało także 69 tys. zawieszek zapachowych, 45 tys. kaw oraz 35 tys. sztuk waty cukrowej.

W lokalnych stacjach radiowych wyemitowanych zostało ponad 2,5 tys. spotów reklamowych. Do wzmocnienia działań została wykorzystana także prasa i serwisy regionalne.

Kampania podzielona została na dwa etapy. W pierwszym, który wystartował na początku miesiąca, jej zasięgiem objęte zostały: Białystok, Elbląg, Głogów, Opole, Ostrowiec Świętokrzyski, Rybnik, Szczecin, Zabrze, Chorzów, Ruda Śląska, Lublin, Bielsko-Biała, Tychy, Grudziądz, Krotoszyn, Legnica oraz Zielona Góra.

W drugim etapie (majowym) kampania będzie kontynuowana we wszystkich dotychczasowych miastach, a także pojawi się w kolejnych, m.in. w Łodzi, we Wrocławiu oraz w Krakowie.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, natomiast za zakup mediów Dentsu Aegis Network Polska.