Kraj

Burda International Polska łączy działy sprzedaży

Dział podzielony zostanie na dziesięć zespołów.

Od maja br. wydawnictwo Burda International Polska zmienia strukturę działu sprzedaży. – Nasza nowa oferta to 10 segmentów tematycznych, mocno sprofilowanych na odbiorców w princie i w digitalu, w tym mediach społecznościowych. Dzięki połączeniu działów sprzedaży nasza obsługa klienta stanie się bardziej kompleksowa, a jej jakość wzrośnie – uważa Michał Helman, chief commercial officer Burda International Polska. Jego zdaniem po zmianie działania wydawcy będą bardziej efektywne.

Dział zostanie podzielony na 10 zespołów sprzedażowych: luxury & lifestyle, advisory, food, home, science, travel, garden, specials, IT, custom publishing oraz zespół project menedżerów. Do Michała Helmana będzie raportowało  trzech dyrektorów: Małgorzata Teodorowicz, dyrektor ds. strategii i wsparcia sprzedaży, Małgorzata Nocuń, dyrektor sprzedaży, i Małgorzata Gurbała, dyrektor sprzedaży.

Zmienią się także zakresy obowiązków wybranych menedżerów: Katarzyny Nowakowskiej (sprzedaż i opieka nad domami mediowymi), Beaty Bartczak (sprzedaż, pozyskiwanie nowego biznesu oraz przygotowanie i wdrożenie szkoleń w dziale sprzedaży), Anny Zabłockiej (zarządzanie project menedżerami i rozwój projektów specjalnych) oraz Katarzyny Cieślik (sprzedaż, rozwój produktu i wdrażanie kreatywnych rozwiązań digitalowych).