Kraj

Marka Non Stop promuje się na antenie 4Fun.TV

Na kanale stworzone zostało specjalne godzinne pasmo pod hasłem "Muzyka Non Stop".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIKTZ9IOHZWU%22%7D
Wystartowała kampania wizerunkowa dla marki Non Stop należącej do firmy TBM specjalizującej się w produkcji słonych i słodkich przekąsek, mającej w portfolio także: Tygryski, Łapsy czy Crunlight. W ramach kampanii na antenie 4Fun.TV utworzone zostało specjalne godzinne pasmo pod hasłem “Muzyka Non Stop”, które emitowane jest od poniedziałku do piątku. Kampania potrwa do 26 maja i ma na celu aktywizację widzów w wieku 14-24 lat.

Za kreację i obsługę odpowiada agencja Schulz Brand Friendly.