M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB & Tribal i Papaya przygotowały kreację smartfonu Huawei P10

Piotr Machul | 27 kwietnia 2017, 06:00

Powstała w Polsce kampania będzie pokazywana w całym regionie CEE & Nordic. Komunikacja właśnie startuje.

Agencja DDB & Tribal we współpracy z domem produkcyjnym Papaya przygotowały kampanię nowego smartfonu Huawei P10. Reżyserem filmów jest Jan Foryś.

Pomysł kreatywny opiera się na przedstawieniu trzech scenek dziejących się u fotografa specjalizującego się w portretach. Oprócz fotografa bohaterami filmów są owady (ważka, osa i mucha). W spocie podkreślana jest funkcjonalność Hybryd Zoom w telefonie P10, dzięki której można zrobić wyjątkowej jakości portrety. 

Kampania właśnie startuje. Oprócz Polski spoty będą emitowane w innych krajach regionu CEE & Nordic. Na potrzeby kampanii przygotowano też reklamy drukowane (prasa, OOH). Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Budżet działań nie został ujawniony.