Kraj

Posterscope, Carat oraz Hypermedia - Linked by Isobar dla Adidasa [wideo]

"Original is never finished" - trwa konkurs na stylizację Adidas Originals.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeNXN3qngYhY%22%7D
Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla Adidas Originals przy współpracy z Maffashion. 
W ramach promocji otwarcia sklepu i premiery nowej odsłony butów Adidas EQT, w sklepie Adidas Originals w warszawskim centrum handlowym Arkadia powstała instalacja umożliwiająca nagranie krótkiego filmu wzbogaconego o efekty specjalne. Ubrania z kolekcji Adidas Originals zostały oznaczone tagami RFID. Każdy tag był odczytywany przez instalację, która nakładała efekty specjalne na tworzone wideo. Każda stylizacja mogła składać się z maksymalnie czterech otagowanych elementów kolekcji. W przypadku wykorzystania kilku tagów jednocześnie na ekranie instalacji pojawiały się dodatkowe efekty generowane losowo.

Dzięki zastosowaniu sztuki generatywnej każdy nagrany film był inny. Instalacja reagowała w czasie rzeczywistym i wyświetlała na ekranie produkcję wzbogaconą o filtry, deformacje tła i inne efekty specjalne. Po nagraniu 10-sekundowego materiału uczestnicy zamieszczali go na swoim profilu na Instagramie z hasztagiem #originalsarkadia i w ten sposób zgłaszali swoją chęć udziału w konkursie.

Blogerka Maffashion wraz z komisją konkursową codziennie wybierała jedną osobę, która stworzyła najciekawszą stylizację. Na zwycięzców konkursu czekały wspólne zakupy z infuencerką i profesjonalna sesja zdjęciowa. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – Posterscope, Carat oraz Hypermedia – Linked by Isobar.