Kraj

Communication Unlimited odpowiada za kampanię nowego Suzuki Swift [wideo]

Koncept #ListaDlaSwifta będzie szerzej rozwijany w social mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fr5zqJDUa9WM%22%7D
Na rynku pojawił się nowy Suzuki Swift. Wielokanałową komunikacją launchu
nowego modelu zajęła się agencja Communication Unlimited. Kampania jest przygotowana
przez europejską centralę Suzuki i adaptowana na polski rynek.

Kampania reklamowa zaplanowana jest do końca maja. Do komunikacji na temat nowego Suzuki Swift wykorzystano TV, internet, kino, prasę oraz radio. Koncept #ListaDlaSwifta będzie szerzej rozwijany w social mediach.  Za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media.