Kraj

Dorian Szymański dołącza do zespołu 3i w Havas Media Group

Poprzednio był strategic plannerem w Y&R.

Dorian Szymański dołącza do zespołu 3i w Havas Media Group
Do zespołu 3i, który zajmuje się badaniami konsumenckimi w Havas Media Group, dołączył Dorian Szymański jako senior data & insight specialist. Do jego obowiązków będzie należało m.in. przeprowadzanie badań ilościowych i jakościowych oraz analiza danych mediowych i social media, będzie również współpracował przy projekcie Meaningful Brands. Raportować będzie do Anny Kuropatwy, data & insight directora.

Szymański karierę rozpoczął w firmie TNS Polska, gdzie przez dwa lata pracował jako badacz ilościowy i jakościowy. Współpracował z takimi klientami, jak Samsung, Coca-Cola, Carlsberg, BAT, Nestle, Orange i
PZU. Następnie doświadczenie zdobywał w firmie Connectmedica, gdzie jako strategic planner współpracował z klientami z branży farmaceutycznej, prowadząc dla nich innowacyjne projekty badawcze, mające na celu zwiększenie efektywności dotarcia do odbiorców ze środowiska medycznego oraz pacjentów. Przez ostatnie dwa lata pracował w Young & Rubicam jako strategic planner, gdzie odpowiadał za przygotowywanie strategii komunikacji online i offline dla klientów takich jak Żywiec Zdrój, PLL LOT, Microsoft i Lotos.