Kraj

Ekskluzywne bloki reklamowe w ofercie Premium TV

Oferta związana jest z transmisjami sportowymi na żywo.

Biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadza specjalną ofertę umożliwiającą emisję spotów reklamowych w blokach ekskluzywnych, umieszczonych bezpośrednio przed, w trakcie oraz zaraz po wyjątkowych spotkaniach sportowych transmitowanych na żywo.

Ekskluzywność bloków reklamowych polega nie tylko na emisji w bezpośredniej bliskości ważnych wydarzeń sportowych, ale także na ograniczonej liczbie spotów (maksymalnie cztery). Biuro podkreśla, że daje to możliwość uniknięcia szumu komunikacyjnego i jest atrakcyjną alternatywą dla standardowego bloku reklamowego oraz sponsoringu, gdyż łączy zalety obydwu rozwiązań. Dodatkowo reklamodawca decydujący się na taką komunikację ma zapewnioną wyłączność branżową, co oznacza, że konkurencyjne marki nie pojawią w tej samej przerwie reklamowej.

Pierwsze bloki ekskluzywne emitowane były pod koniec kwietnia br., czyli podczas El Clásico – piłkarskiego pojedynku Realu Madryt z FC Barceloną, transmitowanego na kanale Eleven. Wydarzenie to pobiło rekordy oglądalności kanałów grupy Eleven Sports (AMR 310,9 tys. widzów w 4+, dane NAM). Kolejne bloki tworzone będą dla topowych spotkań piłkarskich i innych kluczowych wydarzeń sportowych dostępnych w ofercie kanałów Premium TV.

W ofercie Premium TV znajduje się obecnie 6 kanałów sportowych: Canal+ Sport, Canal+ Sport2, nSport+, Eleven, Eleven Sports oraz Sportklub.