Zagranica

Skittles z nietypową reklamą z okazji Dnia Matki

DDB Chicago tworzy kontrowersyjną kreację.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHUJKimy7Bd8%22%7D
W Stanach wystartowała kampania DDB Chicago pod hasłem “Umbilical”. Działania promujące markę cukierków Skittles realizowane są w tym roku w charakterystyczny dla marki sposób, w konwencji surrealistycznej. Do tej pory marka nie zaprezentowała reklamy z okazji Dnia Matki o takim, dość kontrowersyjnym charakterze. Głównym bohaterem spotu są kobieta w dojrzałym wieku zajadająca się Skittelsami. Siedzi na kanapie wraz z synem i jest z nim połączona pępowiną. Smaki cukierków, które żuje matka, rozpoznaje syn, a na koniec reklamy deklaruje, że tęskni za ojcem. 

(AdWeek)