Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy bukmacherskiej
Totolotek SA pod tytułem “Twój dzień meczowy”. Spoty emitowane będą w kanałach sportowych
oraz na głównej antenie TVP.
Od kwietnia weszły w życie przepisy znowelizowanej ustawy o grach hazardowych, które umożliwiają legalnie
działającym firmom bukmacherskim reklamę oraz zwiększają możliwości promocji, dając szansę silniejszej kooperacji z mediami. Firmy posiadające licencję Ministerstwa Finansów na przyjmowanie zakładów mogą reklamować się w telewizji oraz w radiu między godziną 22:00 a 6:00 rano. Wyjątkiem jest czas transmisji imprez sportowych których podmiot prowadzący działalność w zakresie przyjmowania zakładów wzajemnych jest sponsorem lub jest sponsorem drużyny czy zawodników biorących czynny udział w danej imprezie sportowej.
Kampania Totolotka prowadzona będzie w TVP1 oraz TVP Sport, a także kanałach sportowych Polsatu,
Eurosporcie i Canal+. Dodatkowo spot pojawi się także w internecie na YouTube, i portalach: Onet.pl,
Przegladsportowy.pl, Ekstraklasa.tv, Sportowefakty.wp.pl. Będzie wyświetlany także na stadionach klubów
sponsorowanych przez Totolotek SA oraz we własnej sieci punktów sprzedaży.
Za przygotowanie spotu odpowiada agencja 23Heroes. Za produkcję F25, a za postprodukcję Lunapark. Reżyserią zajął się Filip Syczyński. Zakupem mediów zajmuje się dom RoK-Media.