Kraj

Agencja 23Heroes dla Totolotka [wideo]

Polski bukmacher rusza z pierwszą kampanią telewizyjną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBOcW8b7RwNY%22%7D
Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy bukmacherskiej
Totolotek SA pod tytułem “Twój dzień meczowy”. Spoty emitowane będą w kanałach sportowych
oraz na głównej antenie TVP.

Od kwietnia weszły w życie przepisy znowelizowanej ustawy o grach hazardowych, które umożliwiają legalnie
działającym firmom bukmacherskim reklamę oraz zwiększają możliwości promocji, dając szansę silniejszej kooperacji z mediami. Firmy posiadające licencję Ministerstwa Finansów na przyjmowanie zakładów mogą reklamować się w telewizji oraz w radiu między godziną 22:00 a 6:00 rano. Wyjątkiem jest czas transmisji imprez sportowych których podmiot prowadzący działalność w zakresie przyjmowania zakładów wzajemnych jest sponsorem lub jest sponsorem drużyny czy zawodników biorących czynny udział w danej imprezie sportowej.

Kampania Totolotka prowadzona będzie w TVP1 oraz TVP Sport, a także kanałach sportowych Polsatu,
Eurosporcie i Canal+. Dodatkowo spot pojawi się także w internecie na YouTube, i portalach: Onet.pl,
Przegladsportowy.pl, Ekstraklasa.tv, Sportowefakty.wp.pl. Będzie wyświetlany także na stadionach klubów
sponsorowanych przez Totolotek SA oraz we własnej sieci punktów sprzedaży.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja 23Heroes. Za produkcję F25, a za postprodukcję Lunapark. Reżyserią zajął się Filip Syczyński. Zakupem mediów zajmuje się dom RoK-Media.