Kraj

Nowa kampania keczupów Kotlin

Przygotowały ją agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1Py2aB_lS0U%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0GUc79QAh8Q%22%7D
Grupa Maspex, producent m.in. przetworów warzywnych pod marką Kotlin, rusza z jej nową kampanią telewizyjną. Reklamy są emitowane w dwóch wersjach. W pierwszej kompilację scen przedstawiających smakoszy keczupu podsumowuje charakterystyczne hasło “I love ketchup”. Natomiast w drugiej lektor podkreśla, że keczup Kotlin jest łagodny.

Równolegle producent uruchamia konkurs konsumencki na serwisie www.ketchupy.pl, w którym uczestnicy mogą tworzyć własne przeróbki zdjęć przedstawiające ich sympatię do ketchupu i zdobyć nagrody.

Kreację reklam przygotowały agencja reklamowa Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.