M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Monitoring wypowiedzi internautów o firmach i ich markach

Serwis Dzienny | 7 stycznia 2005, 00:00

Warszawska firma Media Explorer wprowadza usługę monitoringu internetowych for i grup dyskusyjnych - zainteresowani mogą w ten sposób poznać opinie...

Warszawska firma Media Explorer wprowadza usługę monitoringu internetowych for i grup dyskusyjnych - zainteresowani mogą w ten sposób poznać opinie internautów na temat firmy, instytucji, produktu czy usługi. Do tej pory firma Media Explorer oferowała kompleksowy monitoring mediów (prasa, telewizja, radio) pod wskazanym kątem, a nowy program (autorski - jak zapewniają przedstawiciele firmy) pozwala teraz monitorować wypowiedzi internautów na grupach dyskusyjnych (Usenetu) oraz forach i grupach dyskusyjnych w największych portalach internetowych, takich jak: onet.pl, wp.pl, interia.pl oraz gazeta.pl. Miesięczny monitoring na wszystkich tych grupach kosztuje 100 zł za jedno hasło (każde kolejne: 50 zł). Warto zauważyć, że wypowiedzi na internetowych dyskusjach bywają z reguły otwarte, a często wręcz ostre, bowiem internauci są przeświadczeni o swojej anonimowości w sieci - doświadczają tego różne firmy - jak choćby operatorzy telekomunikacyjni, koncerny FMCG czy operatorzy telewizji satelitarnych. Firmę Media Explorer założyli na początku ub.r. Marcin Przybysz i Piotr Harwas. Według Harwasa ich klientami są partie polityczne oraz firmy głównie z branży medycznej i farmaceutycznej. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,