Kraj

Frisco.pl rusza z nową odsłoną kampanii "Nie idź na zakupy" [wideo]

Za strategię, kreację i realizację kampanii digital odpowiada LiquidThread.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fcv_1J-nyO1s%22%7D
Ruszyła kampania Frisco.pl – supermarketu online. Spoty przygotowane przez agencję LiquidThread (Publicis Media) w zabawny sposób przedstawiają absurdalne sytuacje, które spotykają klientów podczas zakupów w hipermarketach i supermarketach stacjonarnych, pokazując jednocześnie wygodną alternatywę.

To kolejna odsłona kampanii Frisco.pl prowadzona pod hasłem “Nie idź na zakupy”. Spoty wideo emitowane w internecie wspierane są kampanią display i komunikacją w social mediach.

Za strategię, kreację i realizację kampanii digital odpowiada LiquidThread. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediavest, a działania z zakresu marketingu efektywnościowego i zintegrowanego wsparcia e-commerce dla Frisco.pl są po stronie agencji Performics (wszystkie z Publicis Media).

Spoty wyprodukował F25. Postpodukcją zajęło się studio Miło. Scenografię przygotowała Karolina Rączka. Filmy wyreżyserowała Martyna Iwańska.