Ruszyła kampania Frisco.pl – supermarketu online. Spoty przygotowane przez agencję LiquidThread (Publicis Media) w zabawny sposób przedstawiają absurdalne sytuacje, które spotykają klientów podczas zakupów w hipermarketach i supermarketach stacjonarnych, pokazując jednocześnie wygodną alternatywę.
To kolejna odsłona kampanii Frisco.pl prowadzona pod hasłem “Nie idź na zakupy”. Spoty wideo emitowane w internecie wspierane są kampanią display i komunikacją w social mediach.
Za strategię, kreację i realizację kampanii digital odpowiada LiquidThread. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediavest, a działania z zakresu marketingu efektywnościowego i zintegrowanego wsparcia e-commerce dla Frisco.pl są po stronie agencji Performics (wszystkie z Publicis Media).
Spoty wyprodukował F25. Postpodukcją zajęło się studio Miło. Scenografię przygotowała Karolina Rączka. Filmy wyreżyserowała Martyna Iwańska.