Kraj

Canon ogłasza europejską kampanię "Live For The Story" [WIDEO]

Ambasadorem akcji jest aktorka i autorka zdjęć Zoë Kravitz.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpMAH3YaRMfM%22%7D
Firma Canon ogłosiła rozpoczęcie kampanii ”Live For The Story”, której celem jest zmiana postrzegania marki wśród młodych użytkowników. Zintegrowana i wielokanałowa kampania obejmuje 19 rynków europejskich została przygotowana przez londyńskie agencje VCCP oraz PHD.

Kampania w Polsce będzie prowadzona w kanałach społecznościowych, na stronach internetowych, w ramach współpracy z blogerami oraz z użyciem CRM. Każdy punkt kontaktu klienta z marką będzie teraz wsparty komunikacją opartą na koncepcji „Live For The Story” – opowiadania własnych historii poprzez doświadczenia użytkowników. Działania obejmą także stronę internetową firmy oraz kanały sprzedaży elektronicznej.

Na rynkach europejskich przez pierwsze cztery tygodnie kampanii działania promocyjne skupią się na obecności przekazu „Live For The Story” w telewizji, sieciach kinowych oraz mediach DOOH. W ramach kampanii Canon ogłosił także rozpoczęcie międzynarodowego konkursu 365 Dni Lata.