Kraj

Nissan wspiera kampanią wyprzedaż aut z rocznika 2004

Nissan Poland rozpoczął kampanię wspierającą akcję wyprzedażową samochodów z rocznika 2004. Wyprzedaż dotyczy czterech modeli, natomiast kampania koncentruje się na...

Nissan Poland rozpoczął kampanię wspierającą akcję wyprzedażową samochodów z rocznika 2004. Wyprzedaż dotyczy czterech modeli, natomiast kampania koncentruje się na dwóch: Primerze i X-Trailu. Komunikacja kampanii jest typowo prosprzedażowa i jej głównym punktem jest wysokość rabatu i akcesoriów dodawanych gratis do wybranych aut. Grupa docelowa kampanii została określona jako konsumenci 25+ z dochodami średnimi+. Budżet działań nie został ujawniony. Mediaplan zakłada wykorzystanie prasy (dzienniki i tygodniki, w tym motoryzacyjne), radia (Zet, RMF, PR3, Radio Bis) oraz internetu. Równolegle dealerzy Nissana prowadzą działania w prasie i radiach lokalnych. Jak zapowiada Jarosław Jędrzejewski, zastępca kierownika komunikacji marketingowej w Nissan Poland, kampania ma potrwać “kilka tygodni”, a jej ewentualne skrócenie czy wydłużenie uzależnione będzie od liczby samochodów z poprzedniego rocznika pozostających “na stanie”. Kreację kampanii przygotowała DDB Warszawa, media kupuje Optimum Media OMD. (MG)