Kraj

Nestle chce poruszyć Polskę [wideo]

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja 4Frame.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fqr3iUyZdrqI%22%7D
Ruszyła druga edycja kampanii “Nestlé porusza Polskę”. Celem akcji jest zaktywizowanie i zachęcenie do ruchu lokalnych społeczności, które mogą zawalczyć o plenerowe siłownie.

W ramach kampanii realizowane są dwie główne akcje: “Nestlé porusza Polskę: porusz swoją okolicę” oraz “Nestlé porusza Polskę: rusz po nagrody”. Agencja 4Frame odpowiedzialna jest za pomysł, opracowanie mechanizmu konkursu i koordynację jego przebiegu, stworzenie i obsługę platformy programu www.nestleporusza.pl, kontakt z gminami oraz realizację budowy plenerowych siłowni. Po stronie agencji leży także organizacja i obsługa ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.

O kampanii informować będą dwa spoty reklamowe emitowane w TV, VoD oraz na Facebooku.

Media dla Nestle planuje i kupuje MEC.