Towarzystwo ubezpieczeniowe Nationale-Nederlanden startuje z nową kampanią reklamową pod hasłem: “Strażnik Przyszłości”. Promuje ona obecny już w ofercie ubezpieczyciela produkt, pozwalający oszczędzać na przyszłość dziecka i jednocześnie chronić siebie i rodzinę przed nieprzewidzianymi zdarzeniami.
– “Strażnik przyszłości” to jeden z naszych najpopularniejszych produktów. Pozwala zadbać o bezpieczeństwo finansowe rodziny i zabezpieczyć przyszłość dzieci. Z naszego badania dotyczącego dojrzałości finansowej Polaków wynika, że jest to temat bliski większości Polaków. Prawie połowa z nas oszczędza z myślą o przyszłości swoich podopiecznych, a spośród tych, którzy tego nie robią, aż 40 proc. ma zamiar zacząć w ciągu najbliższego roku – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu w Nationale-Nederlanden.
Kampania reklamowa obejmie telewizję (spot będzie emitowany m.in. w TVN, Polsacie oraz dużej liczbie kanałów tematycznych), a także internet (działania efektywnościowe i odsłonowe). Potrwa do końca czerwca br.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, spot wyreżyserował Kot Przybora, planowanie i zakup mediów realizują zaś domy mediowe MEC i PHD Media Direction.