Przetargi

Intermarche rozstrzyga przetarg mediowy, ogłasza przetarg kreatywny

SCA PR Polska, właściciel sieci supermarketów Intermarche, ogłosi dzisiaj wyniki przetargu na obsługę budżetu mediowego. Startowało pięć domów: Starcom, Initiative...

SCA PR Polska, właściciel sieci supermarketów Intermarche, ogłosi dzisiaj wyniki przetargu na obsługę budżetu mediowego. Startowało pięć domów: Starcom, Initiative Warszawa, MPG Media Planning Group, MediaCom i MindShare. Dotąd budżet mediowy firmy był obsługiwany przez Starcom, który odpowiadał za zakup telewizji, oraz Media Concept – planował i kupował media lokalne. Aktualny przetarg dotyczy głównie obsługi budżetu telewizyjnego. Firma nadal będzie współpracowała z Media Concept, a we własnym zakresie ma planować i kupować kampanie outdoorowe. Po określeniu przyszłorocznej strategii mediowej SCA PR ma przeprowadzić przetarg na kreację – lista agencji nie została jeszcze określona, prawdopodobnie firma zaprosi do udziału w przetargu agencję Continuum z grupy A-Linea, z którą współpracuje obecnie. (JN)