Kraj

Grey i Vizeum dla Cyfrowego Polsatu

Operator satelitarnej TV oferuje zwolnienie z abonamentu do końca roku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_zNUHf9R8nI%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej (ok. 3,5 mln abonentów), ruszył w promocji, w ramach której oferuje nowym klientom, którzy wybiorą pakiet Rodzinny HD za 19,99 zł, na 2 lata zwolnienie z opłat abonamentowych do końca br. Do tego operator dokłada jeszcze filmowe kanały premium Cinemax HD i Cinemax 2 HD bezpłatnie na całą długość umowy.

Kampania, która promuje tę ofertę, jest prowadzona w: telewizji (30-sekundowy spot m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych tego nadawcy), w radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Muzo FM, RMF Classic, Złote Przeboje, Eska), w prasie oraz w internecie.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Grey, spot wyreżyserował Michał Bulik według scenariusza Pawła Mazurkiewicza i Sławomira Klimkowskiego, produkcją zajęło się studio TFP (producent: Mariusz Matwiejczuk), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.