Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej (ok. 3,5 mln abonentów), ruszył w promocji, w ramach której oferuje nowym klientom, którzy wybiorą pakiet Rodzinny HD za 19,99 zł, na 2 lata zwolnienie z opłat abonamentowych do końca br. Do tego operator dokłada jeszcze filmowe kanały premium Cinemax HD i Cinemax 2 HD bezpłatnie na całą długość umowy.
Kampania, która promuje tę ofertę, jest prowadzona w: telewizji (30-sekundowy spot m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych tego nadawcy), w radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Muzo FM, RMF Classic, Złote Przeboje, Eska), w prasie oraz w internecie.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Grey, spot wyreżyserował Michał Bulik według scenariusza Pawła Mazurkiewicza i Sławomira Klimkowskiego, produkcją zajęło się studio TFP (producent: Mariusz Matwiejczuk), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.