Kraj

Lisner wspiera Sałatki O Mamo [wideo]

Kampania składa się wyłącznie z emisji spotów TV.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3r8HnT9qBcw%22%7D
Lisner prowadzi nową kampanię reklamową Sałatek O Mamo!. Działania są prowadzone wyłącznie w stacjach telewizyjnych. Kampania została zaplanowana do końca sierpnia br.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja GPD. Za produkcję odpowiada GPD Film Studio. Media zaplanował i kupił na potrzeby tej kampanii dom mediowy Starcom.