M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Szef kreacji Coca-Coli Esther Lee będzie raportować do szefa marketingu

Serwis Dzienny | 7 stycznia 2005, 00:00

Szef kreacji Coca-Coli Esther Lee będzie raportować bezpośrednio do globalnego szefa marketingu Chucka Fruita. Nowe rozwiązanie ma podnieść poziom kreacji...

Szef kreacji Coca-Coli Esther Lee będzie raportować bezpośrednio do globalnego szefa marketingu Chucka Fruita. Nowe rozwiązanie ma podnieść poziom kreacji marketera. Coca-Cola ma też niebawem mianować nowego szefa reklamy na rynek Ameryki Północnej. Inne zmiany w koncernie to rezygnacja Javiera Benito z funkcji prezesa działu detalicznego w USA, zastąpiła go Melody Justice, która dotąd pełniła funkcję wiceprezesa ds. planowania i strategii. Na razie nie ma informacji o tym, czy zmiany w marketingu firmy mogą oznaczać także modyfikacje we współpracy z obecnymi agencjami. Nieoficjalnie mówi się, że obsługująca Coca-Colę w USA agencja Berlin Cameron/Red Cell była blisko związana z odchodzącym Javierem Benito. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,