Kraj

Telewizyjne kampanie lutowych "Elle" i "Marie Claire"

Hachette Filipacchi Polska promuje w telewizji lutowe wydania "Elle" i "Marie Claire". Kampania "Elle" obejmuje TVP, TVN, TVN Siedem, TVN...

Hachette Filipacchi Polska promuje w telewizji lutowe wydania “Elle” i “Marie Claire”. Kampania “Elle” obejmuje TVP, TVN, TVN Siedem, TVN Style, TV4, Discovery, MTV, MTV Classic. Wydanie w całym nakładzie wynoszącym 164 tys. egz. ukaże się wraz z walentynkowym Notesem Elle (na rynku od 8 stycznia). Cena magazynu nie została podniesiona i wynosi 7,4 zł. “Marie Claire” reklamuje się w: TVN, TVN Siedem, TV4, Tele 5, Discovery, MTV, MTV Classic. Promocja obejmuje też punkty sprzedaży: sieć HDS, EMPiK, Kolporter, Ruch. Do części nakładu lutowej edycji “Marie Claire” dołączono film Alfonso Cuarona “I twoją matkę też”. Cena magazynu z DVD wynosi 9,9 zł, a bez – 6,8 zł. Wydawca poinformował, że według jego danych poprzednie wydanie “Marie Claire”, do którego dołączono DVD z filmem “Intymność” (numer 12/2004), sprzedało się w liczbie ponad 96 tys. egz. Według podsumowań Hachette średnia sprzedaż “Marie Claire” w drugim półroczu 2004 r. wyniosła ponad 77 tys. egz. i była o 52 proc. wyższa niż sprzedaż w pierwszym półroczu ub.r. Domem mediowym Hachette jest Star Media. Kreację przygotowuje marketing wydawnictwa. (KP)