Biuro reklamy Polsat Media rozpoczyna współpracę ze Screen Network, firmą z rynku digital out of home. Nowy produkt w ofercie Polsat Media, łączący ekrany należące do Screen Network oraz sieć PRN, będzie dostępny pod nazwą Polsat Media AdScreen i będzie oferowany domom mediowym.
W skład Polsat Media AdScreen wejdą ekrany LED City, zlokalizowane przy najbardziej uczęszczanych arteriach drogowych, ekrany Indoor, znajdujące się w największych galeriach handlowych, dworcach kolejowych, lotniskach, stacjach benzynowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz w 45 hipermarketach Carrefour na terenie całego kraju.
Ekrany Indoor są zlokalizowane m.in. w sieciach Media Markt i Saturn, kasach PKP Intercity, salonach prasowych Inmedio, Hubiz oraz na lotniskach – Relay, Discover i Virgin. Sieć Carrefour TV to ekrany zlokalizowane w hipermarketach w dwóch głównych ciągach komunikacyjnych, alei głównej oraz strefie TV Wall, dostępne w 33 miastach w Polsce.
W ramach współpracy z Polsat Media, Screen Network będzie zarządzać całą siecią ekranów LED – ich planowaniem, edycją i raportowaniem kampanii reklamowych na bazie własnej platformy technologicznej Digital Signage. Reklamy będą zarządzane online z możliwością dopasowania preferencji reklamodawców do konkretnych lokalizacji i czasu emisji. Sieć ekranów LED będzie powiększona o kolejne lokalizacje. Za rozwój tej sieci będzie odpowiedzialna firma Screen Network.