Kraj

Koral wstrzymał kampanię ze Zbigniewem Wodeckim

Artysta zmarł 22 maja br. w wieku 67 lat.

Koral wstrzymał kampanię ze Zbigniewem Wodeckim
Producent lodów PPL Koral w związku ze śmiercią muzyka Zbigniewa Wodeckiego, który w tym sezonie miał być twarzą reklamową marki, zdecydował się zakończyć kampanię z jego udziałem.

Kampania lodów Bracia Koral z udziałem Wodeckiego ruszyła 15 kwietnia w telewizji (emisja 30-sekunodwych spotów), w internecie, prasie i poprzez materiały POS w punktach sprzedaży. W szczycie sezonu planowano także odsłonę outdoorową. Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada Film Grupa, za działania w internecie 365 Agencja. Media planował i kupował PPL Koral we własnym zakresie. Kampania była zaplanowana do końca lipca br.

“Z ogromnym smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Pana Zbigniewa Wodeckiego, ambasadora naszej marki. Do końca wierzyliśmy w poprawę jego stanu zdrowia. Natychmiast została zatrzymana emisja spotów telewizyjnych oraz radiowych z udziałem artysty” – napisała firma w wydanym oświadczeniu.