Zagranica

Brandy Unilevera są wybierane najczęściej

W najnowszym raporcie Brand Footprint publikowanym przez Kantar Worldpanel liderem wśród producentów FMCG pod względem najczęściej kupowanych marek został Unilever.

Raport jest realizowany globalnie – badane są konsumenckie preferencje dotyczące najczęściej kupowanych produktów FMCG w 39 krajach, na próbie liczącej blisko miliard gospodarstw domowych. W tegorocznej edycji w pierwszej 50 znalazło się 13 brandów Unilevera. W pierwszej 20 znalazły się: najwyżej – na pozycji trzeciej Lifebuoy (marka mydła), a ponadto Knorr, Dove, Lux oraz Sunlight.

Komentując ten wynik, przedstawiciele koncernu zadeklarowali, że w 2016 r. tzw. sustainable brands (marki “odpowiedzialne społecznie”) rosły o połowę szybciej niż pozostałe i wygenerowały ponad 60 proc. wzrostu obrotów Unilevera.

(RetailUpdate)