Kraj

Catvertiser wprowadza nowe reguły autooptymalizacji kampanii na Facebooku

Nowe reguły pomagają w bieżącym kontrolowaniu kampanii i samodzielnie podejmują czynności w ramach modyfikacji działań.

Catvertiser, narzędzie służące do tworzenia i kontrolowania kampanii reklamowych na Facebooku, wprowadził nowe reguły autooptymalizacji, które mają usprawnić działania i pracę użytkowników. Poprzez użycie warunków bazujących na prostym zdaniu logicznym, np. “Zatrzymaj zestaw i przenieś budżet”, reguły pomagają w bieżącym kontrolowaniu kampanii i samodzielnie podejmują czynności, które modyfikują ustawienia kampanii w zależności od wystąpienia wskazanych przez użytkownika warunków.

Obecnie Catvertiser oferuje trzy typy reguł autooptymalizacji. Oprócz zasady “Zatrzymaj zestaw i przenieś budżet” użytkownicy mogą korzystać jeszcze z “Wstrzymaj kampanię/zestaw/reklamę” oraz “Zmień stawki zestawów na wartość/o procent”.