Kraj

Maspex promuje wodę Kubuś Waterrr w nowej kampanii telewizyjnej

Reklamowy projekt przygotowały: agencja Brasil i dom mediowy Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtWQpbFTWr7A%26feature%3Dyoutu.be%26list%3DPLMC_aqjQgi-CEhYLlyg_Ey5IKHQWkTDXS%22%7D
Grupa Maspex, producent m.in. soków i napojów, reklamuje swoją markę wody dla dzieci Kubuś Waterrr w kampanii telewizyjnej. W kolejnej reklamie z serii “Jaki jest Waterrr” poznajemy młodego reportera, który sprawdza wiedzę swojego młodszego brata. Chłopiec w odpowiedzi na pytanie, ile to jest 300, rezolutnie podnosi swoją ulubioną wodę. Nie chodzi o trzysta, a o czystą… wodę.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Mindshare.