Kraj

Kampania E. Wedel na Dzień Dziecka

Za kampanię w digitalu odpowiada agencja J., a za działania PR 24/7Communication.

Kampania E. Wedel na Dzień Dziecka
W nowej kampanii E. Wedel promowane są produkty dla dzieci: Czekotubki oraz Ptasie Mleczko Ekstra Mleczne. W tym roku marka odświeża swoje portfolio, wprowadzając mleczną Czekotubkę. Linia dla dzieci będzie wspierana działaniami komunikacyjnymi 360 stopni, które obejmą: telewizję, kino, digital, public relations oraz social media.

Podstawową osią komunikacji wspierającej produkty dla dzieci będzie ogólnopolska kampania telewizyjna w stacjach głównych i tematycznych. W kinach w całym kraju przed wybranymi seansami będzie emitowana kolorowa reklama linii Kids. Zaplanowane są również działania OOH – w największych miastach w Polsce pojawią się kreacje reklamowe z Czekotubką w roli głównej. Działania komunikacyjne zyskają także szerokie wsparcie w internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii displayowej czy kanałów social media marki. Dodatkowy element kampanii będzie stanowić akcja w digitalu.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast za kampanię w digitalu odpowiada agencja J.