Kraj

San Markos dla LG Electronics Polska [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem "Zapomnij wszystko, co wiesz o telewizorach".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiLBKg8QlDH0%22%7D
Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii dla telewizorów LG OLed, linii Signature W7. Działania
przygotowane zostały pod wspólnym hasłem “Zapomnij wszystko, co wiesz o telewizorach”.

Kampania ta to pierwszy wspólny projekt komunikacyjny San
Markos i LG. W ramach współpracy agencja przygotowała strategię komunikacji projektu i kreacje do trzech spotów digitalowych. Dom mediowy MEC obsługuje LG w zakresie digital.