Kraj

Relaunch Łomży - marka idzie #swojądrogą

Marka z portfolio Van Pura powraca z szeroką komunikacją. Kampanię przygotowały Deloitte Digital i MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fo-irgPtOLHk%22%7D
Van Pur, producent piwa m.in. pod marką Łomża, rusza z jej kampanią reklamową pod hasłem: “Musisz mieć coś swojego”. Kreację przygotowała agencja reklamowa Deloitte Digital, która wygrała obsługę tej marki w styczniu br., zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom Warszawa, który dla Łomży pracuje od 2012 r.

W tym roku marka Łomża przeszła istotne odświeżenie – w sezon wchodzi w nowej butelce i z nową etykietą.

W ub.r. Van Pur istotnie ograniczył swoje nakłady reklamowe – w 2016 r. wydał na media 7,4 mln zł (dane cennikowe wg Kantar Media), o 30 proc. mniej niż w 2015 r. (10,5 mln zł).