Kraj

"Zacznij marzyć" - nowa kampania wizerunkowa Lotto [wideo]

Kampanię zrealizowała agencja DDB & Tribal.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiHZFSIlHbx0%26feature%22%7D
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa gry losowej Lotto Totalizatora Sportowego “Zacznij marzyć!”. Komunikacja daje do zrozumienia. że gra w Lotto daje szansę na spełnienie wszystkich marzeń. 
Na potrzeby kampanii powstały trzy wersje filmów: 45, 30 oraz skrót do 15, dodatkowo przygotowano kreacje prasowe i OOH.
Reżyserem spotu jest Dobromił Sudak, produkcją zajął się dom produkcyjny Cut Cut, za kreację kampanii odpowiada agencja DDB & Tribal.