M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey Group Poland zajmie się obsługą digital firmy Schar

Katarzyna Kacprzak | 7 czerwca 2017, 06:00

Agencja opracowała już pierwszą kampanię.

Do grona klientów Grey Group dołączyła firma Schar, producent produktów bezglutenowych. W ramach współpracy Grey będzie odpowiedzialny za obsługę digital. Agencja opracowała już pierwszą kampanię pod hasłem "Pełne życie z Schar”. Kampania została zbudowana na bazie wideo content marketingu oraz wykorzystania mediów społecznościowych. Na platformie dostępne będą krótkie filmy oraz porady ukazujące sposoby na wyzwania związane z celiakią, alergiami i nietolerancją glutenu.

Kampania realizowana przez Grey obejmuje współpracę z ambasadorami marki oraz ekspertami – dietetykami specjalizującymi się w diecie bezglutenowej. Agencja odpowiada za całość działań dla marki Schar, w tym digital, strategię, komunikację w Facebooku oraz produkcję.

Czytaj więcej na temat: , ,