M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Keczupy z Włocławka na outdoorze

Maciej Burlikowski | 7 czerwca 2017, 06:00

Reklamowy projekt przygotowały agencja Mint Media i dom mediowy Mindshare.

Grupa Maspex, producent przetworów owocowo-warzywnych, w tym m.in. keczupu pod marką Ketchup Włocławek, przygotował jej regionalną kampanię outdoorową. Hasło: "Ten sam. Od lat." ma podkreślać tradycję marki. Billboardy, reklamy w komunikacji miejskiej oraz na autobusach zobaczyć można we Włocławku, w Płocku, Bydgoszczy, Toruniu, Trójmieście, Olsztynie, Białymstoku i Szczecinie. Kampanii outdoorowej w czerwcu będą towarzyszyły również działania w internecie - komunikacja z konsumentami za pomocą strony internetowej marki oraz mediów społecznościowych i współpraca z blogerami.

Kampanię przygotowały agencja interaktywna Mint Media i dom mediowy Mindshare.

Marka Włocławek sięga korzeniami połowy lat 60. Maspex przejął tę markę dzięki akwizycji aktywów swojego głównego krajowego konkurenta Agros-Novej w 2015 r.
 

Czytaj więcej na temat: , , ,