M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dorota Szelągowska twarzą marki Paradyż

Maciej Burlikowski | 7 czerwca 2017, 06:00

Kampanię #wStyluParadyż przygotowała agencja Insignia.

Ceramika Paradyż, jeden z największych producentów płytek ceramicznych w kraju, rusza z kampanią reklamową pod hasłem "#wStyluParadyż". Twarzą marki została Dorota Szelągowska, dziennikarka (związana z telewizją TVN), projektantka wnętrz i dekoratorka. Oprócz niej w reklamach wystąpią blogerki: Jagoda z Lovingit, Anna z WhatAnnaWears oraz Malwina z Bakusiowo.

- Ceramika Paradyż to synonim najlepszego wzornictwa, wysokiej jakości i stylu. Te wartości próbuje przemycać do polskich wnętrz także Dorota Szelągowska, dlatego nie mogliśmy wybrać innej osoby do współpracy - mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki.

Kampania będzie obejmować przede wszystkim działania online i potrwa do końca sierpnia br. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Insignia, która niedawno wygrała obsługę budżetu Ceramiki Paradyż w przetargu.

Kluczowym punktem kampanii i nagrodą główną będzie metamorfoza łazienki #wStyluParadyż, którą przeprowadzi Dorota Szelągowska, a także wymarzone wakacje dla całej rodziny na czas remontu. Mechanika konkursu przewiduje trzy dwutygodniowe edycje. W każdej z nich będzie do wygrania 10 tys. zł na remont. W ramach kampanii będzie można pobrać kupon rabatowy uprawniający do 15-proc. zniżki oraz wziąć udział w dodatkowym konkursie i uzyskać zwrot pieniędzy wydanych na zakup płytek marki Paradyż.

W trakcie kampanii na kanałach wymienionych blogerek pojawiać się będą materiały poradnikowe oraz inspiracje zdjęciowe związane z aranżacją łazienek.

Czytaj więcej na temat: , , , ,