M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agnieszka Tomczak-Tuzińska dyrektorem marketingu Apsys Polska

Maciej Burlikowski | 7 czerwca 2017, 06:00

Operator centrów handlowych łączy rozproszone dotychczas kompetencje w wyodrębniony dział marketingu.

Agnieszka Tomczak-Tuzińska została dyrektorem marketingu Apsys Polska, operatora 23 centrów handlowych w 16 największych miastach. To nowo utworzone stanowisko; Tomczak-Tuzińska będzie odpowiedzialna za działania marketingowe oraz public relations spółki.

Apsys Polska wskazuje, że wyodrębnienie działu marketingu w strukturze spółki (łączącego rozproszone do tej pory w organizacji: marketing korporacyjny i marketing operacyjny poszczególnych centrów) to dopasowanie się do realiów funkcjonowania na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

Agnieszka Tomczak-Tuzińska ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych oraz rozwoju biznesu w branży centrów handlowych. Pracowała m.in. dla Atrium, Caleum Development czy CREAM. 

Czytaj więcej na temat: ,