Do zarządzanego przez Joannę Biernacką działu kreacji agencji Isobar Polska dołączył kolejny team kreatywny – Agnieszka Węglarska (senior art director) oraz Łukasz Pyrka (senior copywiter) będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji.
Agnieszka Węglarska z branżą reklamową związana jest od 1998 r. Doświadczenie zdobywała, współpracując jako art director, designerka i ilustratorka z takimi agencjami, jak: OS3, Leo Burnett, Brandplace, JWT Warszawa (obecnie J. Walter Thompson Group Poland). Pracowała również jako stylista wnętrz i jedzenia („Twój Styl”) oraz projektowała zabawki. Jej plakaty wystawiane były m.in. w Berlinie, Nowym Jorku i Hongkongu.
Łukasz Pyrka w branży reklamowej pracuje od 2006 r. Tworząc koncepty kreatywne, współpracował z takimi agencjami, jak: OS3, Leo Burnett, GPD Advertising Tequila Polska, Scholz & Friends, TBWA czy JWT Warszawa. Na stałe współpracuje z serwisem Krytykapolityczna.pl.
W portfolio mają projekty dla takich klientów, jak: Ferrero, FoodCare, IKEA, Mazda, Opel, Stock, T-Mobile, Unilever czy Ministerstwo Środowiska.