M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Compensa rusza z kampanią "Żadnych ale"

Maciej Burlikowski | 7 czerwca 2017, 06:00

Projekt reklamowy dla towarzystwa ubezpieczeniowego przygotowała kompleksowo agencja S4.

Firma ubezpieczeniowa Compensa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem: "Compensa. Żadnych ale". Kampania prowadzona jest w telewizji i internecie. Ubezpieczyciel reklamuje ofertę ubezpieczeń majątkowych i na życie.

Hasło "Compensa. Żadnych ale." odnosi się do ubezpieczeń oferowanych przez Compensę, a treść spotu zwraca uwagę odbiorców na konieczność porzucenia wymówek i ubezpieczenie siebie i rodziny oraz swojego majątku. Każda z wymówek została przedstawiona w spocie jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku.

Spoty TV, wykorzystywane już w ubiegłorocznej kampanii towarzystwa, emitowane będa do końca czerwca br. w TVN, Polsacie, stacjach tematycznych grupy Polsat i TVP. Kampania internetowa obejmuje emisje m.in. w YouTube.

- Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Uzupełniając działania w telewizji, nasz spot będziemy chcieli pokazać również w coraz lepiej odbieranym środowisku wideo online. Dzięki targetowaniu dotrzemy z komunikatem do konkretnie interesującej nas grupy odbiorców, a także osób, które nie oglądają tradycyjnej telewizji – mówi Karolina Tworzydło, dyrektor biura marketingu i PR w Compensie.

Kreacja graficzna ze spotu wykorzystywana jest również w materiałach sprzedażowych i reklamowych. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja reklamowa S4 z Krakowa, która zajęła się również zaplanowaniem i zakupem mediów telewizyjnych i kampanią na YouTube.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,